miércoles, 30 de abril de 2014

L'invasió de les formigues!


Crec, Crec, crec... uuiii.... nono, no ens confonguem, podeu estar “tranquils” no som els corcs, tot i que fem un soroll semblant i a simple vista ens solen confondre. Si venim a fer-vos una visita, vindrem totes juntes, ens encanta viure en comunitat, som una gran família, per tant, a on va una, va l’altre. Solem viure a sota terra, però de tant en tant sortim a la superfície per anar a visitar als humans i poder gaudir de la seva companyia i el seu menjar. Algunes de nosaltres hem après la professió de fuster i preferim viure als arbres per així poder treballar amb la fusta, el que passa que no som gaire expertes, ens falta pràctica i per tant ens carreguem la fusta, així que si teniu un arbre i venim us assegurem que no us farà gaire gràcia. 


Bueno jo no vindre, jo sóc la reina de totes elles i us les envio a què us prenguin el menjar i me’l portin. Elles les treballadores estan per servir-me, són com el meu exèrcit, invadeixen les cases dels humans per robar el menjar que puguin. Si voleu que us les enviï ràpidament, l’únic que heu de fer és deixar quelcom dolç que puguem olorar, si ho feu, no em faig responsable de què pugui passar. El dolç ens torna boges, no ho podem resistir. I clar vosaltres els humans deixeu quelcom dolç a la vista de bona fe i quan us n'adoneu ja us hem invadit la casa, per alguna cosa tinc un exèrcit jo. I si en un lloc trobem bon subministrament de menjar, no ho voldrem abandonar. A més som molt llestes, ens comuniquem entre nosaltres per informar-nos de perills i de l ubicació del menjar, així que és molt difícil enxampar-nos, almenys a totes. En el fons sabem que la nostra companyia no us agrada, que creieu que som molestes i que bàsicament us destrossem el menjar que heu fet, perquè ens l’emportem o el deixem fet malbé. Si truqueu a #qntrolplagagirona ens vindran a fumigar, i us assegurem que és un procés que no ens agrada. Ens mullen com si ens ragessin, avera que no som plantes, no tenen perquè regant-se .
Jo no ho toleraré que per alguna cosa sóc la reina! Com que tinc un exèrcit presentaré guerra i em defensaré. Així que si no voleu que us les enviï no em tempteu amb alguna cosa dolça a i no aviseu als de #qntrolplagagirona, no em poseu una trampa.
Atentament,

La reina de les formigues.

No hay comentarios:

Publicar un comentario